Brno – Méně než měsíc
Umíte pracovat s Excelem a Wordem? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o, a na trhu práce jsme již 32 let a pro naši divizi ostrahy majetku a osob hledáme nového/vou kolegu/gyni na pozici Administrativní pracovníka/ce dohledového centra.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až pátek zkrácený úvazek od 7:00 do 13:00 hod.
Kde budete pracovat? Jakuba Obrovského 1389/1b, Brno
Pro koho je místo vhodné? Pro osoby se zdravotním postižením
Jaká bude Vaše náplň práce?
Emailová a telefonická komunikace
Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
Skenování dokladů, administrativní práce
Co od Vás budeme požadovat?
Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou
Výbornou znalost českého jazyka, Wordu a Excelu
Znalost práce s PC a internetu
Čistý výpis z rejstříku trestů
A na co se můžete u nás těšit?
Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme.
Pokud hledáte stabilní práci, volejte nebo pište na telefon: 733 270 888 nebo email: nabor@olman.cz.
Typ úvazku: Práce na zkrácený úvazek
Další specifika práce: Práce vhodná pro OZP
OLMAN, spol. s r.o.
16 nabídek zaměstnání
Provádíme pravidelný i jednorázový úklid všech druhů objektů, zejména velkometrážních a výstavních hal, kancelářských a správních budov, bank, peněžních ústavů, poliklinik, nemocnic i dalších. Zabýváme se čištěním fotovoltaických a solárních panelů, mytím oken, péčí o zeleň a zimní údržbou.
Brno – Před 3 dny
Brno – Méně než měsíc
Brno – Méně než měsíc
Brno – Stále hledají