Jičín – Méně než měsíc
Jsme stabilní společnost, která se již 14 let specializuje na prodej a pronájem eventového vybavení. Naše produkty pomáhají klientům v České republice, na Slovensku, v Německu, Rakousku a Maďarsku vytvořit nezapomenutelné události. Aktuálně máme menší, přátelský tým do 10 osob, kde si zakládáme na spolupráci, kvalitě a inovacích. Hledáme energického a spolehlivého kolegu, který se zapojí do každodenního provozu firmy, pomůže s administrativou, operativou a koordinací úkolů napříč týmem. Budeš pravou rukou vedení, na kterou se dá spolehnout při řešení různorodých situací. Pokud hledáš stabilní pracovní zázemí, prostor pro rozvoj a různorodou práci, čti dál!
Co tě u nás čeká:
Administrativní práce s počítačem – budeš vyřizovat e-maily, spravovat e-shop a pracovat s firemními systémy.
Spolupráce s vedením a osobní rozvoj – od začátku budeš úzce spolupracovat s vedením firmy, učit se z každodenní praxe a zapojovat se do klíčových oblastí provozu firmy.
Aktivní komunikace – pravidelně budeš jednat s dodavateli, partnery a interními týmy, řešit operativní úkoly a hledat efektivní řešení.
Hledání nových trendů a inovací – budeš sledovat vývoj v oblasti online nakupování, přicházet s nápady na zlepšení a pomáhat firmě držet krok s moderními trendy.
Zapojení do marketingových nebo sales aktivit – pokud máš zkušenosti, využiješ je naplno! Pokud ne, rádi tě zaučíme.
Předávání účetních podkladů – zajistíš, že vše bude předáno včas a v pořádku, a pomůžeš optimalizovat související procesy.
Správa firemních vozidel – budeš dbát na jejich řádný provoz a údržbu.
Podpora náboru nových zaměstnanců – pomůžeš s vyhledáváním nových talentů.
Nastavení firemních procesů – pomůžeš optimalizovat a nastavovat efektivní procesy, které zlepší chod společnosti.
Co od tebe očekáváme:
Nečekáme, že všechno budeš umět hned. Důležitá je chuť učit se, zapojit se do týmu a růst spolu s námi.
Vzdělání – minimálně maturita, VŠ výhodou.
Řidičský průkaz – skupina B.
Angličtina na úrovni B1 – zvládneš e-maily a komunikaci se zahraničními partnery.
Zkušenosti v e-commerce – svět online obchodu ti není cizí.
Osobnostní hodnoty – hledáme angažovaného a iniciativního člověka, který si zakládá na čestnosti, smyslu pro pořádek a kvalitě, zákaznické orientaci a spolehlivosti. Důležité je analytické myšlení, pozitivní přístup, flexibilita a profesionalita.
Požadované vlastnosti – zodpovědnost, dochvilnost, schopnost zvládat konflikty, ochota učit se nové věci a příjemné vystupování.
Nekuřák.
Co ti nabízíme:
Důležitá role – budeš klíčovou součástí naší firmy, která se rozvíjí a roste.
Prostor pro růst – podporujeme profesní i osobní rozvoj.
Finanční ohodnocení – odpovídající tvým schopnostem a výkonům.
13. plat – odměna za dobře odvedenou práci.
Možnost kariérního růstu – prostor pro osobní a profesní rozvoj.
Výuka jazyků – možnost zdokonalit své jazykové dovednosti.
Týden dovolené navíc – odpočiň si a načerpej nové síly.
Moderní technologie – budeš pracovat s nejnovějšími nástroji.
Služební telefon – ke snadnější komunikaci.
HPP – pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr.
Stabilní pracovní prostředí a příjemný kolektiv – práce v přátelské atmosféře.
Obědy zdarma – postaráme se o to, abys měl kvalitní jídlo každý den.
A na závěr: Práce bude opravdu různorodá, proto uvítáme, pokud nebudeš mít problém s tím, přijít do práce jeden den v košili a jindy třeba i v montérkách. Jsi připravený na novou výzvu? Pošli nám svůj životopis a krátké představení o sobě. Pokud nás tvůj profil zaujme, nejdříve si společně domluvíme úvodní telefonický nebo online hovor, abychom si ujasnili základní představy.
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Pártystany Jičín
2 nabídky zaměstnání
Prodej a pronájem zahradních pártystanů, nůžkových stanů a slavnostních či svatebních stanů včetně příslušenství pro rodinné oslavy a akce. Prodej nových i použitých párty stanů včetně montáže a demontáže stanů. Nabídka otevřených i uzavřených stanů vhodných i do chladnějšího počasí.