Domažlice – Méně než měsíc
Pokud se nebojíš nových pracovních výzev a máš chuť společně s naší společností růst, hledáme právě tebe!
CO BUDE TVÝM ÚKOLEM?
· Zajištění plynulého chodu dne jednatelky a komerční ředitelky.
· Řešení operativních potřeb pro provoz kanceláře, běžná
administrativa a obsluha kancelářské techniky.
· Organizování schůzek, plánování kalendářů a péče o návštěvy
(zajišťování občerstvení).
· Příprava podkladů, dokumentů, prezentací a reportů pro porady i
mimo ně (včetně zápisů z porad).
· Příprava tabulek, přehledů a analytické vyhodnocování dat a
příležitostí.
· Zapojení do vybraných projektů společnosti.
· Aktivní práce s informačním systémem K2, vyhledávání
potřebných informací, spojování souvislostí, hlídání nepřesností.
· Komunikace s pobočkami, dodavateli i zákazníky.
· Odpovídání na telefonáty, e-maily a žádosti o schůzky včetně
navolávání schůzek.
· Vyřizování obchodní korespondence – datová schránka, státní
správa, dodavatelé, zákazníci.
· V rámci svých kompetencí provádět samostatná rozhodnutí.
· Každodenní řešení požadavků vyplývající z jeho činnosti směřování
a řízení organizace.
· Nahlédneš pod pokličku i dalších oddělením ve firmě…
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
· SŠ/VŠ vzdělání.
· ŘP skupiny B – aktivní řidič (občasné návštěvy poboček).
· Znalost Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outlook) na
výborné úrovni, rychlé vyhledávání na internetu.
· Analytické myšlení, schopnost pracovat s daty.
· Skvělé organizační dovednosti, time management.
· Výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování.
· Samostatnost, zodpovědnost za plnění úkolů.
· Schopnost dotahovat věci do konce.
· Pečlivost, systematičnost a loajálnost.
· Schopnost zvládání stresových situací.
· Chuť učit se nové věci a profesně růst.
CO NA OPLÁTKU NABÍZÍME?
· Zaškolení zkušenými kolegy a odborné vedení ze strany vedení
společnosti.
· Nadstandardní přístup z hlediska předávaní zkušeností pro tvůj
další růst.
· Možnost kariérního růstu v rámci společnosti.
· Systém zaměstnaneckých benefitů.
· 5 dnů dovolené nad zákonný rámec.
· Stravenkový paušál 123,-/odpracovaný den (maximální daňově
uznatelná hodnota).
· Služební notebook a telefon.
· Zajímavou a různorodou práci, která tě hodně posune v tvém
pracovním životě.
· Zázemí silné české společnosti.
· Dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr.
· Možnost dalšího vzdělávání v rámci oboru.
· Zajímavé teambuildingové akce napříč firmou.
· Odměny za zlepšující návrhy.
· Možnost nastoupit na zkrácený úvazek.
Hodně věcí se dnes dá zvládnout online, ale některé věci přeci jen preferujeme face to face, osobní přístup je zkrátka stále nenahraditelný. Takže by Ti neměla vadit občasná práce i mimo tvoji kancelář, na našich pobočkách se ale setkáš se skvělými týmy lidí a pestrost ti můžeme zaručit! Stejně tak osobní přístup nabízíme i Tobě, budeme ti věnovat náš čas a zaručíme Ti kvalitní zaučení a zázemí, kde najdeš vždy oporu. Tak neváhej a přidej se k nám do týmu!
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
Typ úvazku: Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
PRVNÍ CHODSKÁ, s.r.o.
10 nabídek zaměstnání
Prodáváme značkové střešní materiály a krytiny. Poskytujeme služby související se stavbou střech. Zajišťujeme doplňkový sortiment jako například střešní okna, izolace, plechy, okapy a veškeré další materiály pro střechy nebo podkroví. Poskytujeme službu zpětného odkupu přebytečného materiálu.
Domažlice – Stále hledají
Kdyně – Stále hledají