Hlavní účetní, vedoucí účetního oddělení

Praha Stále hledají

50 000 Kč / měsíc

Hledáme nového člena/členku do pracovního týmu. Jsme stabilní společnost (30 let na trhu) s malým a příjemným kolektivem. Naše Družstvo se zabývá účetní a technickou správou nemovitostí (převážně SVJ a bytových družstev).

V našem Družstvu budete řídit a organizovat práci účetního oddělení včetně následné kontroly (cca 10 zaměstnanců). Účetní oddělení je rozděleno na dvě oblasti. Část účtárny pro klienty v  ekonomické správě (vede účetnictví SVJ/BD) a část účtárny pro vlastní zpracování účetnictví Družstva.

Vaší pracovní náplní bude:

  • Řídit a koordinovat práci celého účetního oddělení

  • Kontrolovat plnění úkolů a dodržování termínů

  • Organizovat pravidelné interní porady

  • Zajišťovat školení zaměstnanců, podílet se na změnách v účetním programu Building Manager a jejich implementaci do praxe

  • Komunikovat s klienty v oblasti účetnictví SVJ/BD

  • Účtovat závěrkové účetní operace Družstva a provádět průběžnou kontrolu měsíčního zaúčtování, které provádí účtárna Družstva

  • Připravovat ekonomické přehledy a analýzy pro statutární orgány Družstva

  • Vést účetní agendu majetku, účtovat odpisy, vypracovávat inventarizaci majetku Družstva

  • Evidovat smlouvy a další doklady Družstva

  • Spolupracovat na tvorbě metodiky, vydávat pokyny a nařízení pro celé účetní oddělení

  • Vypracovávat daň z nemovitosti Družstva

  • Zpracovávat daňové přiznání právnických osob u Družstva - kompletní příprava závěrky pro auditora a daňového poradce, se kterými spolupracuje průběžně. Zpracování příloh DPPO, zpráva o vztazích, vklad listin na rejstřík

  • Účtovat závěrkové operace ve dvou malých dceřiných společnostech (s.r.o.), průběžné účtování zajišťuje účtárna Družstva

  • spolupracovat s ředitelkou kanceláře a statutárním orgánem Družstva

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání nebo SŠ + odborná praxe

  • Více jak 5 let praxe vedení podvojného účetnictví

  • Znalost českých účetních předpisů a operací

  • Dobrá znalost daňové problematiky

  • Zkušenost s vedením lidí a týmů účetních a jejich vedení ke splnění stanovených cílů

  • Proaktivní přístup a pracovní nasazení

  • Komunikační schopnosti písemné i ústní a reprezentativní vystupování

  • Analytické schopnosti

  • spolehlivost, pečlivost a včasné plnění termínů

  • výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office), znalost SW pro správu nemovitostí Building Manager vítána

  • organizační schopnosti

  • časová flexibilita

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené

  • věrnostní příplatek (za první odpracovaný rok 2.000, -Kč)

  • příspěvek na dopravu a internet

  • stravné

  • notebook, mobilní telefon + tarif

  • příspěvky ze sociálního fondu: na sportovní a kulturní aktivity, na dovolenou, vitamínové doplňky a penzijní připojištění

  • po zkušební době možnost práce na home office 1x týdně

  • zkrácená pracovní doba

  • roční bonus

  • dobrá dopravní dostupnost (u metra Flora)

NÁSTUPNÍ MZDA (50 000,-Kč) se odvíjí dle praxe a znalostí z oboru, výše nástupní mzdy je uvedena bez finančních měsíčních benefitů (stravné, cestovné, internet, sociální příspěvek)

V případě zájmu zašlete životopis na adresu podatelna@lbd-praha3.cz

Typ úvazku: Práce na zkrácený úvazek

Další specifika práce: Práce z domu

Odměna: 50 000 Kč / měsíc

Lokalita pracovního místa
Adresa firmy na Mapy.cz
Lucemburská 1570/49, Žižkov, Praha 3, Praha
Logo
Logo

LBD Praha 3

1 nabídka zaměstnání

Zobrazit profil firmy

Správa domů, bytových a nebytových jednotek a družstev. Poradenství ve správě i v právních otázkách při provozu nemovitostí, technický servis. Poskytujeme profesionální předsedy SVJ.

Přejít na web
Práce hlavní účetní PrahaPráce vedoucí oddělení PrahaPráce hlavní účetníPráce vedoucí odděleníPráce Praha

Inspirace a rady

Jak napsat nejlepší průvodní dopis, který vám pomůže najít práci


volná místa
Nápověda

Sreality.cz
  • Domy s bazénem
  • Prodej autoservisů
  • Penthouse
  • Byty v přízemí
  • Roubenky
  • Domy s rybníkem
  • Domy na samotě
  • Sruby
Trendy

Seznam.cz

© 1996–2024 Seznam.cz, a.s.